Wednesday, May 12, 2010

Celebrating Mother's Day @ Al Rawsha Restaurant

Happy Mother's Day!!!!

Sgt2 terharu ok.. Mother's Day thn ni...wlaupun tanpa kek,kad & present tapiiii....hazim wish & nyanyi "ibu..ibu...engkaulah ratu hatiku.." huhuhu...terharu je dgr. Pg ahad tu, i kena sakit perut yg teruk...kul 11 pun msh terlantar d atas katil.Tetiba dia dtg ckp.."Happy mother's day ibu...." & nyanyi....ekekekeke....so, sweetttt...

Then...bila perut dah ok...br we all kuar celebrate mkn2 kat Al-Rawsha.Restaurant..Sedap gak mkn kat sini...Chicken & lamb dia sgtlah lembut....So, sila lah menjamu mata anda dgn pic2 ni...hehehe...

Lamb Mandy

Chicken Mandy

Arabic Salad

Barbican drink (mcm2 perisa ada..i amik strawberry...hubby amik apple...sis amik peach)

wif hubby...pic dgn hazim xde..ssh skrg nak amik pic dgn dia...

wif my mum & sis

Happy Mother's Day!! I love u makk!!!!




3 comments:

iejaZin said...

eh .. ni yg kat dlm JJCM tu ke?sedapnyer aku tgk ..nyum3

Faramin said...

lynn..aku dh tak larat dh mkn arab,lebanon ni.mula2 gile excited termimpi,lepas tuh dh macam cannot go.haha..btw,barbican the best.

LYNN said...

ieja: aku xsure ar JJCM penah g al-rawsha ni ke x. tapi yg JJCM bebaru ni gi restoran mskan arab tu kat senawang...sama gak ada nasi camni.g ar try..ni kat jln damai jee...(^__^)

b,ko mesti dh slalu mkn ek. aku br 1st time..ok lah..tapi kalo slalu pun xleh telan sbb mknan dia cam kering je bila msk tekak...cam xde kuah.. kari ke dalca ke...hehehehe..yup,aku pun suke barbican dia...